Träningen kommer ta mitt liv!

En vacker dag kommer träningen att ta mitt liv. Så känns det nu iallafall. Har tränat 3,5 timme redan och har 2,5 kvar. 6 timmar på en dag, det är sjukt! Min naprapat höll på att smälla av första gången jag berättade hur mycket jag tränar.
Hur som helst, är så jäkla trött.. Har käkat en stor skål med jordgubbsfil, all bran flingor och banan + 2 fullkorns smörgåsar med keso, gurka och sallad hittils för att ladda batterierna. Blir nog nåt mer innan jag åker sen, ojojoj...
om 54 minuter åker jag vidare och kommer hem sent. Det ska nog mycket till för att jag ska blogga nåt mer idag, så lika bra att säga godnatt på en gång, haha...

See you
Puss H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha yes såklart det är kräm :D

2008-09-09 @ 17:00:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0