Träna, träna, träna!

Hej! Kom nyss hem från 3 timmars träning i skolan, är helt slut! 1,5 timme improvisation och 1,5 timme modernt. Och nu är det bara att slänga i sig massor med mat, för om en timme ska jag iväg och träna 2,5 timme till. Tur att träna är det bästa jag vet, annars hade det blivit jobbigt.

Imorse var jag på tandregleringen, dom fixade lite med min tandställning och beslutade att jag ska få tandställning u underkäken också. Sen full fart till skolan för att ta skolfoto. Och jag fick stå! Är så glad, har alltid fått sitta och jag hatar att sitta. Kul med omväxling.
För sent för att fota dagens klädsel för jag sitter i träningskläder. Men hade svarta stuprör, svart linne, grå kofta och de grå hypade kilklackarna från H&M.

Ses efter min träning.
Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0