Sverige-Rumänien


Lagom när vi ställt oss i kö för att köpa biljetter kom det fram en dam till oss och sa: "Hej, jag heter blabla och kommer från Ticket (de var matchvärdar) och jag har några gratisbiljetter här som jag undrar om ni vill ha? Jag vet att ni ungdommar kan ha det lite tjärvt med pengar och allt ni behöver göra är att ta den här katalogen och läsa lite i den." Smått chockade tackade vi givetvis ja, och sparade oss 150 kronor var, haha. Hon gjorde dagens järning!

Smått okej platser, hehe.

Coolaste bandet! Västerås musikkår, eller nåt sånt...

A & A, ett dygn senare är A till vänster brunhårig!

Heja Sverige, du kära fosterland. Du kan kanske vara bäst nångång ibland!

Sverige vann med 2-0. YES! 1-0 Sjögran, 2-0 Fischer.

Bra kväll det var i lördags.
H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0