Skolan pistolhotad

Minns ni hur jag skrev i förrgår att min skola blev bombhotad förra året i november, efter massakern i Finland.
Nu, återigen, har skolan blivit hotad. Denna gång har 2 hot riktats mot skolan, pistolhot. Så för snart en timme sedan löd rektorns order över hela skolan att alla skulle därifrån, lektionerna inställda för dagen.
Måste säga att min skola är en bra skola, det aldrig några probelm annars och det är bra sammanhållning. Så synd bara när det blir såhär. Två hot är ändå dubbelt så mycket som ett, dubbelt så allvarligt och dubbelt så seriöst.
När jag åkte från skolan så vimlade det av poliser på baksidan av skolan och även på skolgården stod det en del.

H


Skolan utrymms efter order av rektorn. Bild: VLT.se

Kommentarer
Postat av: PierkaN

I know ;) har alltid rätt .. haha

nämen de e ju så, när man har fått de överstökat, så är det ju så sköönt :) ..

mm aa de e sant :) Brukade bara kluddra lite vadsomhelst på proven för att komma ut så snabbt som möjligt :P gillar inte prov :P ..



Gör du då?



Ciao

2008-09-25 @ 15:58:49
URL: http://pierkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0