Så trött, så trött...

Jag är så otroligt trött. Jag sov som en stock i natt men ändå hjälpte det inte riktigt... Vaknade till vid 03.18 och kollade klockan, men jag var så avslappnad att jag knappt orkade lyfta armen för att kolla på mobilen vad klockan var.
Hur som helst så har det blivit en del träning idag också, 4 km stavgång i rask takt & 1,5 timme Modernt, hade workshop med koreografen Björn Säfsten, han var fantastiskt duktig och hade grymt flyt i sina rörelser.

Nu är jag super trött och slocknar snart känns det som, så jag skippar Disco träningen ikväll, jag tror inte på att man får ut något av att träna när man är trött. Risken för skador ökar bara.

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0