Orientering

Igår blev det inget bloggande, faktiskt inge dator över huvudtaget! Gick i skolan från 8-17 och därefter åkte jag direkt ner till dansskolan och var där och käkade och så, innan min träning. Det blir så stressigt att åka hem emellan. Var hemma runt 22, och då var det bara att slänga i sig lite mat och duscha och sen hopp i säng. Haha, mamma tyckte att det var trevligt att hon hann se mig iallafalll 10 minuter igår... haha.

Iallafall, orientering igen i på idrotten idag. Tog 6 av 10 kontroller är sådär nöjd, eller jo jag är visst nöjd! Sen efter det var det jazz, gick super duper bra! Och var så roligt.

Sitter nu hemma, har lite att plugga. Men ska nog fixa mig en islatte innan jag börjar,

Ciao H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0