Nyshoppat

Nyshoppat under gårdagen:


Svart tvinnat armband med stort silverspänne, Åhlens

Två par blå strupbyxor i olika nyanser, var de kommer ifrån ser nu ju

Mössa med rosett, H&M. Köpte en likadan i plommonlila också.

Prickiga knästrumpor, H&M

Skärp, H&M

Over-knee strumpor i svart, rosa & cerise, Lindex

Köpte även klänningen jag har på mig idag. En vit/röd rutig shorta från Cubus. En grå midjehög, tajt kjol, en likadan fast randig i svart och vitt och en svart tajt klänning från Gina. Gråa strumpbyxor från H&M. Och en väska från, hör och häpna, KappAhl. Har aldrig hittat något där men jag och mamma skulle in där och köpa barnkläder till en nyfödd knotte i present och då hittade jag den.
Dessa kläder och väskan får ni se när jag har de på mig.
Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0