Lång skoldag

Blev en lång skoldag idag. Började 8.00 med Engelska, följdes av Svenska sen 1 timme på gymmet på Idrotten, efter det 1,5 timme jazz och avslutade dagen med introduktion på Sociologin. Var väl rätt kul, men blir så stressad när det är så mycket lektioner och inte så mycket tid mellan dom. Tex så hade vi bara 40 minuter att äta lunch på mellan Idrotten och Jazzen, och då ska vi hinna byta om och värma upp igen för dansen, oerhört stressigt!
Men men, sov som en stock igår natt. Somnade 10 och sov så gott hela natten. Men nu är jag lika trött igen. Min nästa träning börjar om 3 timmar, ska nog ta mig en tupplur innan dess. För det är inge bra att vara trött och okoncentrerad på träningen, blir så lätt att man skadar sig.

Så nu ska jag nog vila lite, Ha det bäst!
Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0