Jensen's

Igårkväll kollade vi på Sex and the city filmen! Äntligen, och så bra den var. Eller ja, jag tycker nog att handlingen blev aningen rörig emellanåt. Men deras kläder! Jag skulle dö för Carrie's alla skor, stor sko-älskare som jag är... Sen åkte A hem och S sov kvar. När vi vaknade imorse kollade vi på Stomp the yard, så jäkla bra film! Efter det drog S hem en snabbis och jag fixade i ordning mig för att möta upp S en timme senare. Vi åkte ner på stan och träffade A och så käkade vi på Jensen's, så gott. Lunch + efterrätt, mums.
Strosade runt på stan ett tag efter det också, kollade på skor och koftor (har dock lovat mig själv att inte köpa nå mer skor på ett tag, har så många). En snubbe för något företag försökte få oss att vara modeller för någon parfym för något företag (kommer inte riktigt ihåg), blev väl lite smickrad, men tackade nej.
Sen hem och ska snart iväg igen.

Ska fota min outfit nu på engång. See you.
Puss H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0