Hela söndagen lång

Som sagt 2 timmar träning imorse. Riktigt givande. Och roligt.
Sen hem och städa mitt rum, det var i akut behov, haha. Tvättade till och med fönstrena! Så nu är det skinande rent här inne! Bytte överkast också, brukar växla mellan ett creme vitt och ett brunt beroende på årstid och så. Så nu är det bruna vackert utrbrett på min säng.
Fixade goaste islatten till mig också, så enkel och så god: ta ca 8 cl espresso (eller starkt kaffe om du inte har nån espresso maskin) mixa det med 2 dl mjölk och lite socker och massor med isbitar! Super gott. Jag är svag för kallt kaffe...

Hur som helst, sitter och finslipar på en dans analys nu, som ska in imorgon... Den blir sådär känns det som, jag kan bättre egentligen det är bara svårt att uttrycka mina känslor i ord den här gången...

Jag ska väl fortsätta med det iallafall...
Puss H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: aha okej då vet jag det :D

2008-09-21 @ 22:17:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-23 @ 12:45:25
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0