Håll ut!

Jag kan tyvärr inte visa bilder från matchen och allt nytt jag har shoppat idag för jag har lagt usb-kabeln på nåt ställe där jag inte kan minnas. Så klantigt, ska leta efter den under kvällen så får vi se när de hamnar på datorn sen, haha. Så håll ut!

Shoppade ganska mycket idag, 2 klänningar, 2 kjolar, 1 shorta, 1 skärp, 1 armband, 4 par strumpbyxor, 2 par knästrumpor och 1 väska. Jag visar när jag hittar kabeln.

Ha det, nu ska jag färga håret på min bästa kompis A. Spännande, hon går från blond till brun, kommer bli skit bra!
Puss H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant sant :) closer är ruggigt bra!

2008-09-28 @ 19:06:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0