God natt!

Ska sova nu tror jag, det har vart en lång och omtumlande och konstig dag. Vill bara somna och vakna imorgon med en normal dag, klarar inte av såna här avbrott.

Juste, glömde berätta om H, L, N & min schyssta sociologi deal, haha. Vet ej hur vi kom fram till det, men den som har bäst resultat av oss 4 på varje sociologi prov bjuder dom andra på något bakat. Känns som att det är jag som kommer torska på det rätt ofta, haha, det trodde dom andra också. Men men, vi ska nog ta den som har sämst nångång också...

Hur som helst, nu ska jag dra mig mot sängen.
Sussa gott, vakna torrt. Som Lill-Eriks mamma säger i Bert serien, haha, den är oslagbar! Ellerhur, F? haha.
Puss H

Kommentarer
Postat av: PierkaN

Häärligt :)

Jodå det är bara bra med mig :) ..

Ska du göra idag då? :)



ciao

2008-09-26 @ 04:20:41
URL: http://pierkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0