Fredag

Fick lång sovmorgon idag, eller ahh, började 10.30. Det är sent jämfört med att vi börjar 8 alla andra dagar.
Hur som helst så välkomnades jag med ett "Hej Hanna, är du också förkyld?" när jag traskade in i skolan. Alla mina bästa vänner i skolan är superförkylda! J lät som att hon var i målbrottet, haha oj vad jag skrattade. Men ja, ni kan ju gissa vem som kommer vara förkyld på måndag! haha, så typiskt.
Labbade på naturkunskapen, kollade på celler... det gjorde vi bra! Sen matte, och sist balett. Baletten gick skitbra idag! Det tyckte både min lärare och jag, bra sätt att avsluta skolveckan på.

Ikväll är det insparksfest för ettorna, vilket jag inte kommer gå på. Det är så jäkla långt bort dom har det, på Johannisberg liksom, det är ju långt utanför stan och jag bor ganska centralt... Hur som helst, inge fest för mig.
Ska hänga med mina bästa vänner A & S istället, det var hur länge sen som helst jag träffade dom känns det som.

Snart ska jag ner till dansskolan, har lite att fixa där nere. Sen slänger jag nog in en outfitbild senare, det var länge sen.
Puss H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ska lyssna lite senare då ;D

2008-09-13 @ 12:16:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0