Ett kortsiktigt mål

I skolan jobbar vi nu på dansen med målbilder, ska tydligen vara bra. 2 korta mål och 1 långt och utvärderingar var 6e vecka på det.
Ett av mina kortiktiga mål är att sova mera, jag är så trött jämt. Och hittils går det... ahh, inte så bra. Kommer hem sent från träningar och somnar sent, sen upp vid 6 på morgonen. Sover ofta inte mer än 6 timmar per natt. Så nu sitter jag här igen, och är super trött med ett glas färskpressad apelsin juice framför mig. Är egentligen aningen allergisk mot apelsiner, men jag behöver en ordentlig C-vitamin kick. Men jag överlever nog, haha.

Och ikväll har jag faktiskt ingen träning, så då kan jag somna tidigt. Behöver det.
Slänger in en outfit bild lite senare.
Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0