Dance & Gymshop

Började dagen med Sociologi. Det är så jäkla roligt! Älskar det. Sen låååång håltimme. Och efter det historia, där vi snackade mycket 11 september genom tiderna och Amerikanska presidentvalet bl.a. Sen var det bara att vänta igen, på Dance & Gymshop som skulle komma till skolan så att vi får uppdatera vår dansklädes/sko garderob, ahah. Köpte nya tricoter och jazzskor, definitivt nödvändigt. Bara lite arg, för nu fick jag tricoter med hål under foten (ska vara det) och jag ville ha sådana som är hela, men men - dagens I-landsproblem, haha.

Nää, nu ska jag nog fixa lite pastasallad innan träningen blev så sugen på det.
Förresten så testade jag ett nytt recept på Islatte igår, det var så gott och så enkelt att fixa, så jag slänger in receptet senare.
Puss H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: men den kentlåten är ju seg ;)

2008-09-11 @ 19:36:51
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha nej för långsam :D

2008-09-12 @ 10:12:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0