Cuatro Estaciones

Kollade på Björn Säfstens föreställning Cuatro Estaciones med skolan ikväll. Det var en modern föreställning, den var helt okej. Har sett mycket skit, men denna var ganska bra. Eller ja, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka egentligen, har ingen större åsikt.

Hur som helst. Engelska, Svenska, Orientering på idrotten, lunch, Jazz & Sociologi. Middag med S & J på Vivaldi och sen en latte med vanilj från  Coffehouse by George.

Mår sådär, är skit trött och känner mig hängig. Tur att jag börjar 10 imorgon, för då kan jag sova ut ordentligt. Imorgon blir en lång och satans bra dag! Happy Me!

Puss H


Orienterade med A. 7 av 11 kontroller hittade vi, bra jobbat!

Jag och A kämpade oss upp för denna brant...

... Och blev aningen frustrerade när vi insåg att vi kunde ha gått upp där istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0