5 km



Började dagen i skogen. Skoljoggen stod på schemat så det var bara att få dom där 5 km gjorda. Jag & S powerwalkade, otroligt skönt. Blir lite smått irriterad dock, det är så många som skolkar när det är något som detta som ska göras. Tex så har vi en föreläsning i eftermiddag och det kommer inte vara många som kommer gå på den. Jag är en av dom också, tyvärr, men jag ska till naprapaten för jag har sådana problem med min rygg.
Har irritationer på diskarna, så då måste jag knäcka ut ryggraden då och då.

Men sen, åhh jag är så glad! Lätt top 5 den bästa dagen det här året! COLDPLAY I GLOBEN IKVÄLL!
Rapport och bilder får ni se imorgon.
Hinner nog blogga lite mer innan dess, men nu ska jag duscha och sen plugga lite innan jag ska till naprapaten.
Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0