Tandläkarn

Började dagen med sociologi, det är så roligt! Sen efter det till tandläkaren för att dra ut en tand. Har tandställning i överkäken och ska få i underkäken och då ska det dras ut lite tänder för att få lite mer plats i munnen. Jag blödde bra länge och bedövningen satt i mer än 3 timmar. Fick inte äta, så jag missade lunchen, var så satans hungrig när jag kom hem... Så i med lite mat, typ en banan för det var det jag kunde äta, hade sån satans värk i munnen och käken och enda upp i örat. Sen piggade jag på mig lite genom att vila och så iväg på möte efter det. Ett givande möte, jag älskar det!

Imorgon har jag fått turen att vara ledig! Kompensationsledig på förmiddagen och lektionerna på eftermiddagen är inställda. Så skönt, en bonus ledig dag liksom, jag ska sova länge. Funderar på att ta en tur till badhuset och simma lite, tillsammans med alla pensionärer, hahaha... Vi får se hur jag gör.

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0