Ny plattång

Media Markt i stan firar 1 år, jubileum you know. Dom hade grymt mycket bra priser på massor med saker, jag såg i tidningen att dom sålde OBH Nordicas chilli röda plattång för 99 kr, det är sjukt, den är ju svindyr annars. Åkte dit på en gång och den fick följa med mig hem. Har en plattång från Babyliss annars men den kanske får bli lite reserv nu, haha. Har både locktång och vågtång från OBH Nordica i samma chilliröda kollektion, och dom är ju helt underbara så det kan ju inte skada att ha plattången också, ska önska mig korkskruvs-locktången och fönen i julklapp, sen har jag alla från samma serie, haha.

Fick även hem 2 klänningar idag som jag beställde för en tid sedan, innan mitt shoppa-kläder förbud blev aktuellt. Dom får ni se imorgon.
Puss H


Fick följa med mig hem!

Kommentarer
Postat av: ami

Var med och tävla om en ny Luella tee på min blogg

2008-10-25 @ 22:38:12
URL: http://metrobloggen.se/onechance
Postat av: Anonym

Bli medlem, sammla lite poäng (gratis) värva få meldemar och få hem gratis saker. Snabbt, gratis, och enkelt. http://www.gratisgen.se/ref/95555

2008-10-25 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0