NK A

Har jobbat med Naturkunskapen sen jag kom hem. Ska ha ett föredrag om fiskar tillsammans med E på fredag. Haha, det blir så bra. Har just gjort en mindmap över rike, fylum, klass osv... inte det lättaste med tanke på att det finns ca 30 000 fiskar! Men det blev bra ändå. Ska strax maila över det jag har gjort till E, så att vi kan överlägga lite imorgon.

Var i skolan idag, men mår inte särkilt bra nu... proppade mediciner imorse för att orka, och det gjorde jag också. Men attans vad trött jag var mot slutet, höll på att slockna på en gång när jag klev innanför dörren. Ska sova om någon timme tror jag, är sjukt trött.

Puss H


Min fina mindmap! Jag är stolt!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Men åh, stackare! Krya på dig hannis! Puss<3

2008-10-15 @ 19:02:37
URL: http://knosse.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0