Knappt ätit sen i tisdags...

Okej, jag lider inte av anorexia eller nåt sånt! Jag lovar.
I tisdags så mådde jag så satans illa av lunchen, så skippade den då. Sen när jag kom hem gick det faktiskt okej att äta mellis, och samma att äta lite innan träningen. Men sen på träningen fick jag typ uppstötningar av banan.
Och när jag skulle äta efter träningen så mådde jag jätte illa. På morgonen igår åt jag bara en femtedels skål med youghurt och allbran, sen kändes det som att jag skulle spy och mådde illa resten av dagen. 
Åt knappt någon lunch igår, bara lite pasta och pytte lite kyckling. Var så hungrig! På kvällen klämmde jag i mig lite kyckling sallad och efter det krampade min mage i flera timmar...
Imorse blev det en halv macka och lite mjölk och jag mår fortfarande lika illa. Fick i mig en halv panerad fisk, en halv potatis och lite feta ost till lunch idag och bara det tog 30 minuter att äta. Jag mår så illa av att känna lukten av mat, jag får kramper när jag äter och så är jag trött hela tiden!

Jag brukar normalt äta massor eftersom jag tränar så mycket som jag gör, och det är så frustrerande att inte kunna äta normalt. Mamma, som är sjuksköterska, misstänker att jag har fått stressmage. Då reagerar kroppen på detta sett nämligen. FAN!

Jag är hungrig.
H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: va kul att ni träffade dom :D

2008-10-09 @ 19:31:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0