Dagens Hanna + EvS på golvet



Svart fodralklänning, Gina
Grå strumpbyxor, H&M
Svarta over-knee strumpor, H&M
Mössa med sidenbands rosett, H&M
Skinnjacka (som jag vek ner kragen på sen, förstår inte varför den står sådär, dont like it)
Svarta ballerinas
Örhängen och ring i silver.


Dålig bild, men med nya väskan iallafall, otippat från KappAhl, jag älskar den. Den är i supermjukt fuskskinn och rymmer massor.

Och ja, där ser ni Ebbas stil liggandes på golvet, bra bok! Fick den av bror min i julkapp för 2-3 år sedan... Och varför ligger en sån classy bok på golvet? Skrivbordet där den brukar ligga på sin hedersplats var fullt av skolböcker. Det är en sån bok som får ligga framme, just för att den är snygg och den matchar möbler och färgskala i mitt rum, så det gör inget att den ligger framme... Kan meddela att den ligger på skrivbordet igen, skäms lite över att den ligger på golvet där... Sorry, Ebba.

Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0