Obama

Satt uppe till ungefär halv 2-2 nångång inatt och kollade på Filip och Fredriks valvaka. Dom är ju härliga, älskade den delen när dom jämförde Obama och McCain med typ en power point presentation, haha. Dom tog bara bilder på Obama när han var riktigt snygg, och bara bilder på McCain när han gjorde grimaser och så, haha. För dom var ju helt partiska.
Härligt iallafall att Obama vann stort, han kommer bli bra. Han är ju inte bara en ledare för Amerika, han blir ju en världsledare.

Imorse var det skolan som vanligt, KuHi. Därefter svenska och sist dansträning, som jag missade för jag var tvungen att åka till tandregleringen så att dom kunde laga tandställningen. Nu är jag hemma och ska strax åka iväg till frissan och klippa mig, äntligen.

Puss Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0