Nu var det klippt


Såhär ser jag ut numera. Lite nygammalt, har haft lugg förut men kört på snelugg det senaste 8 månaderna. Nu gjorde vi en ny tappning fast med lugg, klippte upp lite vid sidorna och lite tjockare lugg.

Dagens roligaste var i alla fall imorse när jag kommer till skolan. Jag och Bellan tittar på varandra och inser att vi ser EXAKT likadana ut, haha. Svart kjol, svarta strumpbyxor, svart oversize tee, svart kofta och vita converse! Haha är det inte typiskt? Det var ju knappast något vi planerat (för det är typ det värsta jag vet, haha, att man planerar kläderna innan så att man matchar sina kompisar). Det enda som skillde oss åt var att Bellan hade en röd/vit sjal på sig.

Hoppas ni gillar frisyren, den gör sig bättre i verklighet än på bild, men jag älskar den.
Puss Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0