Tips på affärer i Köpenhamn?

Imorgon är sista dagen på jobbet, vilket ska bli skönt :)
Sen så när jag kommer hem så är det en snabbis in i duschen, för efter det så bär det av mot Göteborg! Jag ÄLSKAR Göteborg. Sen på lördag åker vi över till Danmark med siktet på Köpenhamn, där vi ska vara i en vecka. Ska bli underbart. Efter det åker vi tillbaka till Göteborg och är där i några dagar.
Detta betyder tyvärr att det kommer vara ganska dött på bloggen, men ska försöka skriva nångång.

Hur som helst, håller på att packa lite nu. Jag är verkligen sämst på att packa. Har lagt fram allt som jag kan tänkas vilja ha med mig (vilket täcker hela sängen, och då är det sorterat i byxor, tröjor mm), ska försöka reducera det till hälften ungefär, sen kanske det börjar likna det som jag verkligen behöver ha med mig.

Någon som vet någon schysst affär jag ska passa på att besöka när jag ändå är i Köpenhamn? Tips mottages med öppna armar ;)
Så, jag antar i och med detta att vi ses om ungefär 2 veckor igen. Glöm inte bort mig.

Kärlek /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0