Dansa

Jag dansar normalt under säsongen 16-20 timmar i veckan, men sedan SM för 1 månad sedan har jag inte tagit ett enda danssteg. Detta kom jag just att tänka på, och jag är så grymt danssugen nu :) haha, så jag ska nog gå ut till studsmattan och träna lite hopp och så, det är perfekt att göra det på studsmattan...
Tänk er, från ca 18 timmars dans i veckan till ingenting, det är ganska jobbigt och inte undra på att jag blir rastlös så snabbt, haha. Det är så mycket man måste tänka på också, får lägga om kosten en aning, behöver ju inte äta lika mycket och lika ofta som jag gör under säsongen och jag måste fortfarande hålla igång med strechen så att jag inte blir stel, för då får jag så satans ont över allt... Hursomhelst, nu - Studsmattan :)

Ciao /H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0