Västerås är bra litet!

Det värsta, eller bästa (?) med den här staden är att det är så satans litet så att alla känner alla typ. Min kompis är kompis med min andra kompis och de har INTE möts genom mig... blir tokig.
Har några exempel:
1. Min danskompis E har en kompis som heter J. M är min andra kompis, vi har gått i samma klass i 3 år. När vi började gymnasiet så började J och M i samma klass och blev superbra kompisar.
2. En av mina barndomskompisar M började på gymnasiet i samma klass som en annan kompis A. Och dom blev bra vänner såklart.
3. En av mina klasskompisar Je har en kompis, Jo som går i samma klass som min bästa kompis från när vi var små, Ja. Och igår kväll så snackade Jo med Ja i telefon...

Ja, vad ska man säga, Västerås är bra litet. Alla känner alla. Detta var bara några exempel, har flera, och sorry om det blev svårförstått. Jag menar att det bor 130 000 i den här stan och ändå känner alla till dom flesta, känns det som.
Kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt, det är lite konstigt på något vis bara... haha.
Puss H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0