Tips


Armband från åsahjärtaniklas

För er som har missat det så måste jag tipsa om den helt underbara sidan mintandvintage.com
Detta söta armband skulle jag vilja ha på momangen! Visst är det sött?
Skulle kunna köpa rubbet på en gång, men det får bli en annan gång... typ nästa liv kanske ;) haha Ni förstår poängen...

Jag har väldigt smala handleder så jag kan tillexempel inte ha så tjocka armband på mig, det ser bara konstigt ut. För mig fungerar smala bättre. Ett bra tips är att kolla på tex armband & halsband på second hand, för då blir du ensam att ha det, det kostar inte så mycket och ofta är det ändå bra kvalitets grejer som du kan hitta. Annars så djupdyk på vinden eller i farmor/mormors gamla smyckeskrin, jag lovar att dom älskar att berätta om alla olika örhängen och ringar som haft under åren + att du faktiskt får en chans att lära dig något. Var sak har sin historia. Jag älskar det.
Mitt senaste second hand fynd var ett tunt tvinnat silver armband för en 10a, hur fint som helst.
Vilken blir din favorit accesoar i höst?

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0