Stomp the yard

Har velat se Stomp the yard ända sedan den kom, men det har inte funnits tillfälle för det. Nu tog jag mig iallafall tid att se den. Och vilken underbar film! Eftersom jag har dansar enda sedan jag vara 3 år så är dansen inte bara en stor del av mitt liv, det är mitt liv. Jag lever, andas och tänker dans. Så när jag ser en dansfilm som är så bra så blir man så glad, det finns alldeles för många dåliga dansfilmer. Men denna hade en fin historia också, det var nära tårar några gånger till och med.
Jag rekomenderar den starkt.

H

Kommentarer
Postat av: N i k l a s

har också funderat på att se den, vad handlar den om!??

2008-08-19 @ 00:08:16
URL: http://niklasbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0