Spindel

Igår kväll när jag skulle lägga mig klättrade det runt en spindel på väggen brevid min säng. JAG HATAR SPINDLAR!
Så efter att ha övervägt att ropa på någon i min familj som alla sov så tog jag det tuffa beslutet att fånga den äckliga jäveln själv! Sagt och gjort (kom ihåg att jag är livrädd för spindlar). Jag hittade först inget som jag kunde fånga den i men efter lite tankeverksamhet så tog jag en av mina pokaler som står på en hylla härinne, och ett papper.
Jag la pokalen över den och sen ett papper. Skakade och var livrädd och visste inte vad jag skulle göra. Men jag ställde den så långt bort från sängen som möjligt och så la jag en bok över pappret och pokalen också ifall att pappret skulle falla av. Så där står den fortfarande pokalen, pappret, boken och äckel-spindeln!
Väntar på att lillebror ska komma hem från skolan, sen får han ta undan den. För jag vågar inte!

H

Kommentarer
Postat av: Amanda

Uhhhuuuh, då är vi två! Spindlar är det absolut värsta jag vet!! :S :p

2008-08-25 @ 20:31:11
URL: http://amanddaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0