Sova

Ska nog gå och lägga mig nu, är rejält trött. Konstigt med tanke på att jag vaknade relativt sent imorse. Håller nog på att bli sjuk tror jag, är snuvig och helt dimmig så ska leta reda på ipren och nässpray och sen ska jag lägga mig och läsa Stieg Larssons Män som hatar kvinnor. Jag läser aldrig böcker, har typ läst 2 böcker i hela mitt liv förutom böcker som jag måste läsa för skolans skull, haha. Men denna har faktiskt trollbundit mig, den är riktigt bra.
Så, sov så gott kära blogg läsare. Vi ses imorgon

H

Kommentarer
Postat av: N i k l a s

Godnatt! Gäller samma för mig, har nog aldrig lst en bok i hela mitt liv! Ska man kanske ge sig in på Män som hatar kvionnor. Är den lång!??=)

2008-08-19 @ 09:44:41
URL: http://niklasbe.blogg.se/
Postat av: leia

usch hoppas du inte har blivit sjuk nu utan fick en god natts sömn!!! själv verkar jag få vara sjuk ett bra tag till....och usch va tråkigt det är:(



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0