Shoppingdag med pappa

Idag var det pappas tur att få lite hjälp med shoppingen, det var på tiden med tanke på att han i lördags hade på sig en inte så snygg shorta från 80-talet. Så vi tog oss ut till hälla och fyndade allt möjligt åt honom, han blev supernöjd, jag blev supernöjd, min låtsasmamma blev supernöjd och min lillesyrra sa att pappa aldrig har vart snyggare (haha, hon är 4 år). Så det blev verkligen lyckat.
Efteråt hängde jag med hem till de en stund (jag bor vanligtvis bara hos mamma), kollade på damfotbollen på OS och lekte med mina småsyskon (som sagt, lillesyrran är 4 år och lillebrorsan är 2 år).
Sen så bar det av den korta promenaden hem, och nu sitter jag här antar jag.

Take care
H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0