Sanna Bråding

Mötet drog verkligen ut på tiden idag, satt 3 timmar! Skit kul och väldigt effektivt och så hann vi planera hela hösten i stort sett. Riktigt bra.
Och nu är jag jätte, jätte trött! Men ska tvinga mig att vara vaken ett litet tag till så att jag är supertrött när jag går och lägger mig för i går natt hade jag så svårt att sova, vill verkligen sova ordentligt inatt.

Iallafall, det var en fullspäckad dag idag, jätte roligt men är man småförkyld så blir man lätt sliten.
Har börjat hosta mer och är jätte hes & håller nästan på att tappa rösten. Hm, mina kompisar tycker att jag låter som Sanna Bråding när jag är hes, men jag tror bestämt att det är hon som låter som mig, haha.

I alla fall, dagens outfit har jag inte laddat över till datorn än, så fixar det imorgonbitti.
Sov så gott, vännerna mina. Ni är guld värda.
H


Wannabe Hanna?!     
     
bild från: SalongK.se

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, ormen är asläskig :S

2008-08-21 @ 08:22:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0