Powerwalk

Jag tror faktiskt att den där powerwalken gjorde nytta. Frisk luft ute i skogen kan ju bara göra susen, och jag känner mig så mycket piggare! 5 km blev det, med hänsyn till min förkylning. Vanligtvis brukar det väl bli 7-10 km, iallafall. Men 5 går ju bra det också. Mår hur som helst bättre, och som jag sa tidigare så får man välja sina tillfällen att bli sjuk ;) det samma gäller att bli frisk.
Imorgon är det fullspäckat schema, så ska dra mig mot sängen och boken snart.

Sov så gott allesammans.
H

PS. Ni börjar bli fler som läser, hur kul som helst. Det ökar, sakta men säkert. Det var i och för sig inte orsaken att jag skaffade bloggen (att ha många läsare alltså), utan mer för mig att få skriva av mig. Men ni ska veta att jag uppskattar det. Tack!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jasså där ser man ;D

2008-08-20 @ 08:28:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0