OS & Sockor

Legat framför TVn mest hela dagen och kollat på OS, har inte orkat nå annat.
När jag blir sjuk så slarvar jag lätt med maten, för att jag inte är hungrig eller sugen på mat. Men när jag legat större delen av dagen som en död sill i soffan och mest druckit vatten så bestämde jag mig för att banne mig äta nå mat, så jag fixade varma mackor och vips blev jag bra mycket piggare!
Ska ut i spåret och gå en kortis ikväll också, måste få frisk luft.

Ja, och dagens outfit kan ni ju säkert tänka er ;) Svarta mjukisbyxor och svart långärmad tröja och faktiskt ett par sockor (kändes lite som fel årstid, men jag tror på att hålla sig varm när man inte är helt pigg), förkylningskläder helt enkelt.

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0