Lögarängen

Hemma från Löga nu. Det blev ett satans drag när Tomas Ledin kom ut på scen. Skit kul!
Och smaskens mat på Sjökrogen också, orkade knappt hälften och då var jag proppmätt och det var satans gott. Som det ska vara med andra ord. Nere runt hamnen här i Västerås så finns 2 fik och 2 resturanger (om jag inte minns fel), det är så mysigt och somrigt och härligt att sitta där nere och ta en sallad på Kajens Fik, eller en husets hamburgare på Sjökrogen. Underskatta aldrig hamnstäder. Ett som är säkert är att jag aldrig kommer kunna bo i en stad där det inte finns en hamn, en sjö/hav och strandpromenad med fik och resturanger!
Iallafall så var konserten lyckad. Bra live artister och schysst drag. Vincents röst var otrolig live, bättre än "inspelad", det är inte ofta det är så.

Ska strax dra mig mot kojen.
Puss & God natt H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0