Idag

Idag hade jag riktig otur med vädret. Skulle cykla över till pappa, och innan står jag och håller i regnjackan för det var aningen mulet. Men tänkte "äsch, va fan! Jag chansar" och så tog jag skinnjackan istället, och hur gick det? Kommer lagom till Coop Nära (som är påvägen mitt emellan min mammas och pappas hus) och himlen öppnar sig, det fullkomligt öser ner regn. Åker vidare till pappa när regnet lugnat sig lite. Under hela tiden jag är där så skiner solen. När jag sen ska cykla iväg för att träffa S så börjar det regna igen, ni vet sådär lagom så att man hinner cykla typ 100 meter. Så surt, bara för att jag inte tog regnjackan! haha, känns så iallafall...
Jag hittade det jag skulle på stan, block till skolan. Och efter det bar det av hem till pappa igen en sväng för att hänga med mina småsyskon. Efter det hem och laga mat till familjen, haha. Jag måste erkänna att jag är jäkligt bra på det, mat är min specialitet! Köttfärssås är jag allra bästa på, den är så god att alla borde få smaka. Men jag kan mycket. Om jag inte blir advokat eller psykolog så ska jag banne mig bli kock!

Hur har er dag varit?
H


Kommentarer
Postat av: robin

hehe okej.. vad tränar du?

2008-08-22 @ 23:41:29
URL: http://robinharnesk.blogg.se/
Postat av: Matilda:)

hej:) ja jag kan fixa din blogg någon dag:)

2008-08-23 @ 16:37:59
URL: http://tilltill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0