Gratiskonsert

Har vart på stan idag som sagt. Hittade 2 par skor, bla dom super hypade kilklackarna från H&M i grått, dom sista som fanns i affären (i min storlek, ibland ska man ha tur alltså), en kofta, en klänning, en tunika/blus och ett par lackleggins. Får visa upp det ikväll eller imorgon.
Nu ska har jag och S nämligen en middagsdejt nere på hamnresturangen med mamma och låtsaspappa, slutade så för att A är för sjuk. Haha, träffade S på stan och frågade om vi skulle äta hemma eller så men sen så sa hon att hon faktiskt tycker om min familj, så vi äter med dom.
Sen blir det gratiskonsert med Vincent, Veronica Maggio och Tomas Ledin. Ska bli skitkul!

Hörs.
Puss H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: fick itne bara hålla på med höjdhopp plus att mina kompisar slutade!

2008-08-30 @ 18:05:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: lätt att säga nu men inte när man är 12 år..

2008-08-31 @ 00:05:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sabina

det var en trevilg middagsdejt med dej och din familj och en bra konsert sen också.

2008-09-01 @ 21:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0