Förkyld

Vaknade halv 10 imorse av att telefonen ringde, det måste vara det mest hemska sättet att vakna på (sover fortfarande länge eftersom skolan börjar om en vecka, så har fortfarande sommarlov, om någon undrar).
Är lite halvkrasslig, men det verkar inte bli så mycket farligare än en förkylning, bra det iallafall.
Tur var väl att jag inte bokat in en endaste sak idag! Hade blivit jobbigt att träffa någon, så då kan jag bara ligga hemma och vila upp mig idag, man får väl planera sin sjukdom ;) haha Jag brukar alltid pricka in att vara sjuk när jag inte har nåt speciellt planerat, så lustigt. Är nästan aldrig sjuk under terminerna men så fort det blir något lov eller om jag är ledig så åker jag på nån sjukdom, hmm...

Hur som helst, herrarnas höjdhoppsfinal med Stefan Holm börjar om drygt 1 timme, ska kolla på det då.

Take care
H


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: bara en vanlig rutin :)



hehe krya på dig!

2008-08-19 @ 12:14:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: så lite så :D

2008-08-19 @ 12:21:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0