Chinos

Beiga, gråa, svarta, marinblå! Jag ser dom överallt! Och visst är det sjukt snyggt med dessa chinos. Men måste verkligen alla ha dom? Hela tiden? Verkligen alla?
Vad jag menar är att jag har gått i skolan nu i en vecka och jag skojar inte när jag säger att varannan tjej & kille har det på sig, okej mest tjejer men många killar också. Så kul kan det inte vara att gå till skolan och veta att alla andra ska se näst intill likadana ut. Röd/vit randig eller blå/vit randig tröja, chinos och tygskor. Lite väl uppenbart. Jag har verkligen försökt att undvika att ha mina chinos på mig nu under veckan, för det är inte jätte kul att se ut som alla andra, anser jag iallafall.
Hur som helst, det är väl exagt som med "trenden" att ha knästrumpor i stövlar i vintras, det hade alla också. Ge er nu va, och hitta på något eget. Alla behöver inte se likadana ut!


Snyggt! Men på alla?

Puss H

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :)

2008-08-29 @ 19:47:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0